20 Mart 2013 Çarşamba

Nasıl Tecavüze Uğradım?

Süpergay'in ortak arkadaşlığı vasıtasıyla tanıştık Uzunla. Gerçekten iyi biri. Bayağı hem de. Süpergay'in ne o afraları tafraları ne de yarrak püklüm hareketleri var bu çocukta. O da gay tabi. İnsan incitmekten korkan biri.

Neyse işte.

Tanıştık bi şekilde. Kardeşimle de tanıştı bu arada aynı zamanda. İlk başta pek yakın değildik. Öyle ortak ortamlarda merhaba merhaba, ehe ehe muhabbetleri falan. Sonra bi şekilde konuşmaya başladık, buluştuk, gezdik tozduk derken iyice muhabbetimiz ilerledi falan. Sonradan anlattığına göre ilk başta gay olduğumu anlamamış ve haliyle çok rahat değildim başlarda. Sonradan süpergeyin de yumurtlamasıyla daha rahat konuşur olduk.

Bu bana bi gün dedi. Gel arkadaşlarla bara gidicez.

İyi dedim gidelim.


Bar ortamlarını sevmiyorum pek. En azından ayıkken. Evde pineklemekten iyiydi sonuç olarak. Okuldan sonra beni alacaklardı arabayla iki arkadaşıyla.

Ya ailesi zengin bi öğrenciydi arkadaşı ya da yaşça büyüktü. Araba sonuçta. Son model. Hadi bakalım bize av düşer mi dedim bindim otobüse buluşma yerine gitmek için. Moralim de bozuk. Okulda sinirim bozulmuş.
Onların da modunu düşürücem, ya gitmesem mi lerle gittim bi şekilde. Baktım cidden son model. Gittim bindim.

Oyş..

Arkadaşlarından biri kız biri erkekti. Erkek olan arkadaş 30ların başında bear tipli. Kız da sevimli, eğlenceli bi tip. Ama ben düştüm biner binmez adama.

Düşündüm. Bu Uzun'un gay çevresinden bi arkadaş olmasın? Benim bear takıntımı bildiği için tatlı bi serserilik yapıp beni de çağırmış, kendince bir arabuluculuk işine soyunmuş olmasın?? ha??


Kızla sevgililermiş amına koyıyım. İki hayal kurdurmadınız.


Neyse eniştemizdir dedik geçtik. Gittik bara. Hafta içi. Pek kimse yok. İçtik, eğlendik. Bokunu çıkarana kadar dans ettik Uzunla. Onlar da yiyişti. Gittik kaldık evlerinde sonra eyvallah dedik vedalaştık.

Sonra günlerden bir gün  bear'ın sevgilisinin arkadaşı geldi il dışından. Uzun'un anlattığına göre çok eğlenceli, şiveli, deli bişey. ehheheh hadi yaa tanışalım bakalım edalarıyla baktım olaya. Aynı gün tanıştık.


Tırlatık azcık.
Espriye vuruyor ama
Genç yaşına rağmen, evlenmiş boşanmış, çocuğu var falan.
Bi de bana yavşıyor.


Kuruntu olmadığını sonradan anlayacaktım. Cidden yavşıyor. Gözlerin çok güzel yaa'lar mı dersin yarı sebebli öpmeler mi dersin ne istersen. Rahatsız oluyorum hafiften. Nolcak ama. Siktir et. Bi bok olacağı yok ya, günü kurtar modundayım.

Ota boka kaşar diyenlerden haz etmiyorum. Kaşar kelimesinden de haz etmiyorum. Sen sikişirken hovarda, kız sikişmeyi seviyor diye kaşar mı oluyor? Ya bi siktir git.



Diyodum..
Ama kelime anlam buldu bi şekilde.




İki gün sonra mı ne bi bar programı daha yaptılar. Deli kız da dahil olmak üzere. Aynı yerde. Buluştuk gitmeden önce bi yerde bear ı bekledik. Geldi, bindik gazladık. Mekan pahalı. Arabada da içelim, oraya
kafa gidelim dedik.Midem bulanıyodu. Çok içemedim.


Allahtan çok içememişim.


Gittik, ben ve şoför olduğu için bear hariç herkes bi dünya. Orada da bi bardak içebildim ki o da kalkıp dans edebileyim diye. Ayık dans edemiyorum. Saat ikiye kadar dans edildi, içildi, sıçıldı, yiyişildi. Arada slow çalındı, deli kızla dans ettik. Ehehe normal havasındayım ben yine. Beni çaktırmadan elliyor, arada boynumdan öpüyor falan. İtmiyim kızı, kötü hisseder modundayım. Deli kız iki bardak daha içti, tam uçtu. Laf falan atmaya başladı oraya buraya.


Bear gidelim dedi deli kız iyice çıldırdıktan sonra. Birine bulaşacak, kavga falan çıkacak diye düşündü belki de. Bindik arabaya son hız eve geldik. Bear ve sevgilisi yatak odasını aldı bizim ''sevişeceksiniz snrm.s.s'' bakışlarımızla birlikte. Biz de Uzunla diğer oda da yatarız, Deli kız da yanlız yatar dedik.


Hayır, olmaz dedi. Aynı odada kalalım, korkuyorum ben dedi. 
Korkmuyormuş.


E tamam napalım aynı odada kalalım o zaman üçümüz dedik. Sen geç koltuğa biz de yerde yatalım, dedik. Kabul etti. Neyse yatıyoruz, başladı ben üşüyorum aranıza gelicem diye mızmızlanmaya.


ve atladı. 
Aramıza atladı.
Bana da atlayacaktı.


Sarıl bana, dedi. Git Uzuna sarıl, dedim. Hayır ben sana sarılmak istiyorum, dedi. Sarıldı. Ben de daha fazla ileri gitmeyeceğini umarak uyumaya çalışıyordum. Sarılarak uyuyup uyanırız diyodum. Yanımızda Uzun varken sevişebileceğimize ihtimal veriyor olamazdı değil mi?




Veriyormuş. 
Avuçlandım.



Ciddi anlamda avuçladı beni. Çektim kendimi hemen, napıyosun ya dedim. Şaka ayağına vuruyordu, Uzun da şaka ayağına kikirdiyordu ama tek avuçla kalmayacaktı. Bir avuç, iki avuç, üç avuç. Kız ciddi anlamda azmıştı. Bu ''hadi birlikte yatalım'' olayının önceden planlanmış bi nane oldğunu sonra anlayacaktım. Her itişimde daha fazla üstüme geliyordu. Yüzünü dön, öyle yatalım söz bir şey yapmak yok, dedi. İyi, dedim. Sonra Uzun' a ''hadi doğruluk cesaretlik oynayalım'' dedi. Uzun sordu, cesaretlik dedi. Sakallar'ı öp, dedi Uzun da.

Orospu Uzun.


Ondan sonra iyice azıttı. Öpmeye çalıştı bu seferde beni. Hani bazı gayler için bi kızla öpüşmek, yiyişmek onları ne tahrik eder ne de çok irrite eder. Ama ben onlardan değilim arkadaş. Ciddi anlamda kötü hissediyorum. 

Öpme denemeleri dur durak bilmiyordu. Kaba kuvvet uygulamak istemiyodum. Zaten sarhoştu, şimdi ağlar mağlar evi ayağa kaldırır diye düşünüp sadece engel oluyordum. Ama durmayacaktı.


Göğsüme çıktı
Ellerimi tuttu.



Evet, ciddi anlamda tecavüze uğruyordum. Uzun orospusu da bişey yapmıyordu. Onun kafası da iyiydi. Ama Deli kız yarın neler olacağını hatırlayacak kadar kendindeydi en azından. Ne yaptığını biliyodu. O kısmı tam hatırlayamıyorum o kadar boktan bi sahneye bi daha mağruz kalmam  umarım ama bi şekilde yarım yamalak öptü beni. En sonunda sikerim dedim attım üstümden bi hışımla, gittim tuvalete ağzımı yıkadım. İsterse evi ayağa kaldırsındı orospu dedim. Sonra Uzun'la konuşmalarını dinledim.


Mızmızlanıyodu.
İlk defa bi erkek reddetti beni yaa
Niye böyle oldu kiii
Biri niye istemez kii beni
Çirkin miyim Uzuun
Ama öpmek bile istemedi benii
Kalkmadı bile..
Yoksa o da şey mi senin gibiii
Şey mi işte 
Gey mii??






''Hmmm bilemicem, ben söylersem kızar o yüzden ona sor'' şeklinde akıl dolu bi replikle tanımadığım, ne idüğü belirsiz bi kıza beni outladı Uzun.


Uzun' a kızdım. Aman kimse bilmesin çok süper über gizliyim diye bi olayım yoktu, ama gerek de yoktu azmış, hayal kırıklığına uğramış, benden güçlü olsa zorla kendini siktirecek bi kıza bunu söylemenin alemi.
Ama senin gibi değil ki oo? Öyle değildir yani, di mi Uzun şeklinde serzenişlenirken odaya girdim dedim, Eve gidiyorum ben. 

Saçmalama be bu saatte! Otobüs yoktur hem, dedi Uzun.
Yoktu zaten. Yürüme gitsem sabaha ancak evde olurdum. Otostop çekerim, dedim.
Sonra siktir et, aksiyona gerek yok, sabah kalkar gidersin, dedim kendime. Yattım bi kenara. 


Sabah oldu, özür dilemeler, yok küs müyüzler, hafiften geylik konusuna çarpıtmalar şaka ayağı. Çıktık Uzunla gittik. Uzun da mahçup oldu, ben de önemi yok diye geçiştirdim. 


Çok şükür ki evde kemerli dildo yoktu.



21 yorum:

  1. Geçmiş olsunn ben okurken güldüm ama başıma gelse ortalığı kasar kavururum. Ayyy tanrım :|
    Irıspı cıvır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya şey ben de yazarken güldüm aslında :D kaderde meme avuçlamak da varmışsdfdh. ya ne biliyim o kadar sert tepki vermedim. Gerek de yoktu.

      Sil
  2. ahahahahah kusura bakma sakallım okurken güldüm biraz :D kızımızında maşallah'ı varmış yani helal olsun :D başlığı görünce ilk başta biraz korkarak okudum aslında, umarım başına kötü bir şey gelmemeiştir diye. çok şükür de gelmemiş :D iki ellemiş seni kız bir şey olmaz :D hem sen hiç tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın lafını duymadın mı :D çok ayıp!!! bir dahakine üzme kızı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül gül :D ya kızla daha sonra bişeyler oldu o da memnun kaldı ama bu başka bi yazının konusu olsun :D

      Sil
  3. Bana da atlayacaktı kısmında koptum ama, atlamış zaten sonra abla şok oldum. Gerçi fazla açılamamış, Allah'tan boy vermeden çıkmışsın sudan yoksa ne olurdu bilemiyorum :D

    Ben olsam o uzun mudur nedir var ya :D Hayatını karartırım onun ahahaha :D

    Geçmiş olsun şekerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya atladı, bungee jumping yaptı adssgf Uzun da spontane bişeyler söyledi bi şekilde ya kızamam ona da :d

      Sil
  4. geçmiş olsun sakalllar

    ciddi bir durum gerçekten ucuz kuryulmuşsun.

    YanıtlaSil
  5. yani her ne kadar cirkin seyler(asflşjadsg)yaşasan da en azından bi kafan dagılmıstır :D:d:DD

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana müstahak. sen git elin arabalarına bin, sik peşine koş, sonra kim vurduya gidecektim diye ağla. hadi oradan lan kelav ohh helal olsun kıza onun yerinde olsam ikinize de tecavüz eder hamile kalır başınıza bela olurdum. piç.

      Sil
    2. ay hoşt ulan amına kodugum

      Sil
  7. hahaha yemin ediyorum koptuummmm
    totoyu kolla sakalli :D iyi kurtulmussun yine :D
    okurken cok eglendim sen yasarken eglenmemissindir tahiminmce :D takipteyim banada beklerm
    see you

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşarken eğlenmedim de şimdi bakınca sıkıcı bi akşam geçirmemişim en azından diyorum asdfg takipteyim.

      Sil
  8. İlk başta dedim acaba cidden tecavüz mü diye de sonra anladım.
    Hayatına renk katmıştır da öptükten sonra ağzını yıkaman falan :D cidden o kadar mı kötü hissediyorsun :D
    Bir de beardan hoşlandıktan sonra sevgilisini öğrenmen, o olayı yaşamıştım tam facepalm

    YanıtlaSil